10ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info-Com
«Broadband Everywhere!»
Athenaeum Intercontinental Hotel 7 Οκτωβρίου 2008

Πλήρες Πρόγραμμα | Δηλώσεις Συμμετοχής | Πληροφορίες

Υπό την αιγίδα
Ενότητα Interactive Marketing

Οι 3 οθόνες και το μέλλον της διαφήμισης

Νέες και αναδυόμενες πλατφόρμες επικοινωνίας, προοπτικές και προκλήσεις

Η ανάπτυξη, εξέλιξη και διάδοση ψηφιακών τεχνολογιών όπως η ευρυζωνικότητα, που απελευθερώνει τις πραγματικές δυνατότητες του Internet και προαναγγέλει την άφιξη της ψηφιακής τηλεόρασης, και η κινητή τηλεφωνία που μετατρέπει τη συσκευή από απλό τηλέφωνο σε κινητό γραφείο, αναταράσσει και φέρνει επανάσταση στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, τις συνέπειες της οποίας τώρα ξεκινάμε να αισθανόμαστε και στη χώρα μας.

Ο καταναλωτής πλέον έχει τη δύναμη και την τεχνογνωσία να επιλέγει ποιά ερεθίσματα θα δεχθεί, πού και πότε. Μπορεί να εκφράσει τις απόψεις του, να μοιραστεί περιεχόμενο με άλλους, να επικοινωνήσει, να συμμετέχει σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων, και όλα αυτά με το πάτημα ενός κουμπιού, οποτεδήποτε, οπουδήποτε. Το νέο αυτό τοπίο δημιουργεί νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για την προσέγγιση του. Κατά συνέπεια, τα παραδοσιακά μοντέλα διαφήμισης αναπροσαρμόζονται στα νέα δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς.

Η επικοινωνία πλέον οφείλει να αφουγκράζεται τον καταναλωτή, να είναι αμφίδρομη και διαλεκτική, ειλικρινής, δημιουργική, διασκεδαστική και γεμάτη πληροφορία. Οι ψηφιακές τεχνολογίες και τα σύγχρονα εργαλεία διευκολύνουν τη διαδικασία αυτή, απελευθερώνουν τη δημιουργικότητα, και παράλληλα προσφέρουν για πρώτη φορά real-time και αξιόπιστη μέτρηση και παρακολούθηση, αλλά και προσαρμογή και fine-tuning κατά τη διάρκεια της και όχι απολογιστικά.

Η ενότητα αυτή, υπό την αιγίδα του Interactive Advertising Bureau Hellas, θα συγκεντρώσει καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου που θα παρουσιάσουν το τοπίο και τα εργαλεία της online και interactive επικοινωνίας και της διαφήμισης στη χώρα μας και στο εξωτερικό, και θα δώσουν μια γεύση από το μέλλον.

Από την οπτική γωνία των διαφημιζόμενων εξάλλου, το marketing με ψηφιακά μέσα όπως είναι το Διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία αποτελούν πλέον έναν από τους σημαντικούς τρόπους που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο «οπλοστάσιο» τους όσον αφορά στην προσέγγιση των καταναλωτών. Και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί στο προσεχές μέλλον και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να είναι η βασική μέθοδος προώθησης προϊόντων. Γι' αυτό το λόγο και οι σημαντικότεροι φορείς του χώρου, ειδικοί αλλά και εκπρόσωποι εταιρειών παίρνουν το λόγο για να αναπτύξουν τις προοπτικές του interactive marketing και να δείξουν το δρόμο για επιτυχημένες καμπάνιες με αξιόπιστα και μετρήσιμα αποτελέσματα. 

Το πλήρες πρόγραμμα της συγκεκριμένης ενότητας  

Interactive Marketing (Αίθουσα Ballroom 1)

13.30-17.00 Οι 3 οθόνες και το μέλλον της διαφήμισης

Νέες και αναδυόμενες πλατφόρμες επικοινωνίας, προοπτικές και προκλήσεις
Συντονισμός Ομιλιών / Panel: κ. Παντελής Μπακής, Αντιπρόεδρος Interactive Advertising Bureau Hellas

1η ενότητα: Το μέλλον της διαφήμισης και ο νέος καταναλωτής

13.30-13.50 Opening Statement: Ελένη Κίτρα, Πρόεδρος Interactive Advertising Bureau Hellas
13.50-14.10 Τζωρτζίνα Παπαδοπούλου, Interactive Marketing Service Manager, Forthnet
14.10-14.30 Ανδρέας Στάιος, Business Unit Director UpSet>Fwd!: «From consumers to advocates. A real challenge for digital agencies»
14.30-15.00 Live Focus Group
15.00-15.10 Panel Discussion / Q&A

2η ενότητα: PC, κινητό, τηλεόραση: οι 3 οθόνες (και μια 4η στον ορίζοντα)

15.10 -15.30 Keynote Speaker: Στρατής Απέργης, Διευθύνων Σύμβουλος, Newsphone
15.30-15.50 Κωνσταντίνος Παπουτσής, Διευθυντής Υπηρεσιών Προστιθέμενης Αξίας, Velti
15.50-16.10 Νίκος Μενουδαράκος, Head of Mobile VAS, Sports.comm
16.10-16.30 Αλέξανδρος Λαζαρίδης, Product Marketing Director-VAS, Networking and Billing Division, Innova
16.30-16.50 Λευτέρης Σταφυλαράκης, Γενικός Διευθυντής, DSMS
16.50-17.00 Breakout Session / Q&A

Διοργάνωση


SMART PRESS Α.Ε.
Μάγερ 15, 104 38, Aθήνα,
Τηλ.: 210 52.01.500, Fax: 210 52.41.500
e-mail: info@info-com.gr site: www.info-com.gr
Χορηγός ενότητας