10ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info-Com World
«Broadband Everywhere!»
Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental 7 Οκτωβρίου 2008

 

Ευρυζωνικότητα παντού
Είναι γεγονός ότι η ευρυζωνικότητα εξελίσσεται σε σημείο αναφοράς όλων των εξελίξεων στο χώρο των τηλεπικοινωνιών σε όλες της μορφές της: ενσύρματα, ασύρματα ή κινητά δίκτυα. Η διείσδυση των ευρυζωνικών συνδέσεων αυξάνεται διαρκώς, και στην Ελλάδα όλο και περισσότεροι καταναλωτές, πολίτες και εργαζόμενοι κάνουν χρήση προηγμένων εφαρμογών προκειμένου να βελτιώσουν την καθημερινότητα τους, τον τρόπο εργασίας και ψυχαγωγίας τους, μειώνοντας ταυτόχρονα τις τηλεπικοινωνιακές τους δαπάνες.
Η ανάπτυξη, όμως, αυτή δημιουργεί αρκετές προκλήσεις και ερωτήματα. Τόσο όσον αφορά τα επιχειρηματικά μοντέλα και τον εντοπισμό των πηγών  εσόδων που θα δώσουν νέα ώθηση στον κλάδο όσο και αναφορικά με το μέλλον των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες στον τομέα των ευρυζωνικών συνδέσεων και υπηρεσιών και το 10ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld στοχεύει να αναδείξει τις νέες τάσεις και απόψεις που διαμορφώνονται. Οι ενότητες του συνεδρίου είναι οι εξής:

Οι ευρυζωνικές εξελίξεις σε Ελλάδα και ΝΑ Ευρώπη στο Info-Com World 2008

Η αγορά των Τηλεπικοινωνιών της Πληροφορικής και των Media δίνει & φέτος το καθιερωμένο της ραντεβού στο Athenaeum Intercontinental.   Το 10ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info Com World (www.info-com.gr) θα λάβει χώρα την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008.

Το φετινό Συνέδριο έχει ως κεντρικό θέμα: «Broadband Everywhere!» και οι συμμετέχοντες στις εργασίες του θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις τρέχουσες εξελίξεις στο πεδίο της ευρυζωνικότητας σε πολλαπλά επίπεδα: των υποδομών δικτύων επόμενης γενιάς, των πολλαπλών υπηρεσιών των παρόχων (triple, quad play, συνδυαστικά πακέτα), καθώς και των επιχειρηματικών στρατηγικών κινήσεων στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, στον κλάδο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Το συνέδριο απευθύνεται στους ηγέτες της αγοράς τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής, καθώς επίσης σε υψηλά ιστάμενα κυβερνητικά στελέχη, υπουργούς και opinion leaders. Η λίστα των καλεσμένων του Συνεδρίου περιλαμβάνει διεθνείς παράγοντες του χώρου, σημαντικούς ομιλητές από την ελληνική αγορά και ειδικούς, όπως επίσης υψηλούς κυβερνητικούς προσκεκλημένους.

Τι είναι το Info-Com World

Η αγορά των τηλεπικοινωνιών (ή των ηλεκτρονικών επικοινωνιών για όσους προτιμούν έναν πιο «διευρυμένο» όρο) αποτελεί έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Οι εξελίξεις είναι διαρκείς τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο και έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο δύσκολο για όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τη συγκεκριμένη αγορά να τις παρακολουθήσουν.
Γι' αυτό το λόγο η Smart Press και τα περιοδικά «Κινητή Τηλεφωνία και Τηλεπικοινωνίες» και «Info-Com» διοργανώνουν το Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info Com World. Ένα συνέδριο, το οποίο φέτος συμπληρώνει δέκα χρόνια και έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα από τα σημαντικότερα του κλάδου, καλύπτοντας τις εξελίξεις όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Η φετινή διοργάνωση έχει επετειακό χαρακτήρα, καθώς συμπληρώνονται 10 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και διεύρυνσης του Συνεδρίου, το οποίο πλέον αποτελεί θεσμό στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Γι' αυτό το λόγο οι εργασίες του Συνεδρίου αναβαθμίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε νέο, μεγαλύτερο χώρο (ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental), προκειμένου να υπάρχουν περισσότερες παράλληλες ενότητες, καθώς και αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους συμμετέχοντες.
Στους χώρους του Athenaum Intercontinental θα υπάρχει και ειδική περιοχή για πρόσβαση στο Διαδίκτυο (Internet Corner), προσφέροντας ταχύτητες μέχρι 7,2 Mbps χάρη σε συνδέσεις Internet on the Go της Cosmote, που είναι και ο Mobile Broadband Provider του Συνεδρίου. Επίσης, θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση σε αγγλικά και ελληνικά στις αίθουσες Ballroom 2 & 3.
Μετά το πέρας του Συνεδρίου οι παρουσιάσεις των ομιλητών θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του συνεδρίου, www.info-com.gr. Στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση, μπορείτε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στο συνέδριο και να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα. Η συμμετοχή για τα στελέχη της αγοράς και την ακαδημαϊκή κοινότητα είναι δωρεάν.


1η ενότητα

Δίκτυα Επόμενης Γενιάς

Βασικό στοιχείο της παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών είναι οι τηλεπικοινωνιακές υποδομές, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια είναι πολλές και εντυπωσιακές. Η τάση είναι αφ' ενός προς τα δίκτυα οπτικών ινών, που προσφέρουν εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες διακίνησης δεδομένων και αφετέρου στις ασύρματες τεχνολογίες που έχουν κάνει άλματα προόδου και διαθέτουν εξαιρετικά σημαντικά πλεονεκτήματα. Το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι ποια τεχνολογία τελικά πρέπει να επιλεγεί τόσο από τον πάροχο όσο και από τον τελικό χρήστη; Προς ποια κατεύθυνση κινείται η αγορά;
Τα ερωτήματα είναι αρκετά για έναν κλάδο όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την πορεία των κατασκευαστών τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες πολλών συγχωνεύσεων και εξαγορών στο συγκεκριμένο κλάδο, οι οποίες αλλάζουν το τοπίο. Ταυτόχρονα, όμως, κάνουν την εμφάνιση τους νέες εταιρείες που κινούνται πολύ δυναμικά, εκμεταλλευόμενες κενά που υπάρχουν ή πιέζοντας τους υπόλοιπους «παίκτες», δημιουργώντας έτσι ένα έντονα ανταγωνιστικό πεδίο. Η ένταση του ανταγωνισμού έχει ως αποτέλεσμα επιτάχυνση των εξελίξεων και πτώση των τιμών, κάτι που αποφέρει σημαντικά οφέλη για ολόκληρη την αλυσίδα που υπάρχει και ξεκινά από την κατασκευή ενός τηλεπικοινωνιακού προϊόντος μέχρι -ακόμη και- τον τελικό χρήστη, ο οποίος χρησιμοποιεί είτε το συγκεκριμένο προϊόν είτε υπηρεσίες που δεν θα ήταν εφικτές χωρίς αυτό.
Ένας ακόμη λόγος που η συγκεκριμένη ενότητα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι οι εξελίξεις στο χώρο των οπτικών ινών στη χώρα μας που δημιουργούν μία νέα δυναμική και φέρνουν στο προσκήνιο μία τεχνολογία που δείχνει ότι θα λειτουργήσει καταλυτικά στην εξέλιξη της τηλεπικοινωνιακής αγοράς τα επόμενα χρόνια.

2η ενότητα
Broadband Arena: Προκλήσεις - Ευκαιρίες - Μοντέλα διαφοροποίησης

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς και το 1,4 εκατ. ευρυζωνικές συνδέσεις που είχαμε στο τέλος Αυγούστου είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός, αν αναλογιστεί κανείς την προ πενταετίας κατάσταση. Ταυτόχρονα, όμως, ακόμη υπάρχει μεγάλη απόσταση από τους μέσους όρους στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης.
Με δεδομένο, λοιπόν, ότι η ελληνική αγορά ευρυζωνικών υπηρεσιών βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια ανάπτυξης της είναι μάλλον λογικό ότι τα επιχειρηματικά μοντέλα που υπάρχουν είναι πολλά και διαφορετικά. Όμως, με τις υφιστάμενες εταιρείες να «διαγκωνίζονται» για να κερδίσουν τον καταναλωτή, πως μπορούν οι εμπλεκόμενοι «παίκτες» να διαφοροποιηθούν; Ποιες ευκαιρίες υπάρχουν και σε ποιον τομέα;
Πρόκειται για ερωτήματα που τίθενται διαρκώς από πολλά στελέχη του κλάδου που προσπαθούν να διαμορφώσουν τη στρατηγική της εταιρείας τους ώστε να καταφέρουν να «επιβιώσουν» σε ένα περιβάλλον, το οποίο γίνεται συνεχώς όλο και πιο ανταγωνιστικό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια, είδαμε αρκετές εταιρείες του κλάδου να διακόπτουν τη λειτουργία τους, να αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και τελικά να εξαγοράζονται ή να συγχωνεύονται. Όλοι αναζητούν το επιχειρηματικό μοντέλο που θα τους επιτρέψει τόσο να προσελκύσουν συνδρομητές και να έχουν έσοδα, όσο και να μπορούν να αντεπεξέλθουν από οικονομικής πλευράς ώστε να εξασφαλίσουν αρχικά τη βιωσιμότητά και αργότερα κέρδη για την εταιρεία τους.
Στη συζήτηση που γίνεται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενότητας συμμετέχουν οι επικεφαλής των κορυφαίων εταιρειών του ελληνικού κλάδου τηλεπικοινωνιών προκειμένου να υπάρξει μία όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εικόνα για την κατάσταση που επικρατεί στην ευρυζωνική αγορά της χώρας μας.


Δηλώστε έγκαιρα
συμμετοχή στο
10ο Info-Com World 2008






Πρόγραμμα - Δήλωση συμμετοχής - Χορηγοί


3η ενότητα

Mobile & Fixed Broadband: Περιεχόμενο, η κινητήρια δύναμη

Ενσύρματη ή ασύρματη ευρυζωνικότητα; Ή μήπως και τα δύο; Οι μεγάλοι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι της χώρας, οι οποίοι διαθέτουν τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών τόσο μέσω ενσύρματων τηλεπικοινωνιακών υποδομών (είτε μόνοι τους είτε μέσω συνεργασιών) όσο και μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας, έχουν αρχίσει πλέον να προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές πακέτα που περιλαμβάνουν ευρεία γκάμα υπηρεσιών. Τα πακέτα αυτά δείχνουν να έχουν μία ικανοποιητική αποδοχή από το ελληνικό κοινό, αποτελεί, όμως, αδήριτη ανάγκη για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να επεκτείνουν τις προσφορές τους και σε άλλους τομείς, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Σε αυτό το σημείο, πολλοί αναλυτές συμφωνούν ότι ένα από τα σημεία - κλειδιά είναι το περιεχόμενο σε κάθε του μορφή. Χωρίς περιεχόμενο είναι πρακτικά αδύνατο για οποιονδήποτε πάροχο να συνεχίσει να διευρύνει τη γκάμα των υπηρεσιών του και να αντιμετωπίσει τους κύριους ανταγωνιστές του. Γι' αυτό και μέσα στους επόμενους μήνες, αναμένεται να δούμε το βάρος να πέφτει σε υπηρεσίες όπως είναι π.χ. το IPTV (μετάδοση τηλεοπτικού περιεχόμενου μέσω μίας ευρυζωνικής τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης).
Ταυτόχρονα, όμως, τίθεται ένα ζήτημα διαφοροποίησης ή κάλυψης περισσότερο εξειδικευμένων αναγκών των χρηστών. Εκεί θα δούμε να κινούνται εταιρείες, οι οποίες θα είναι σε θέση να προσφέρουν διαφορετικές από τις «συμβατικές» λύσεις και εφαρμογές κινούμενες σε εξειδικευμένους χώρους, οι οποίοι, όμως, έχουν και επιχειρηματικό ενδιαφέρον ακόμη και για μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Τέλος, όλες αυτές οι υπηρεσίες θα πρέπει να επικοινωνηθούν με τον κατάλληλο τρόπο προκειμένου να γίνουν κατανοητές από το κοινό, το οποίο ψάχνει μεν το διαφορετικό, αλλά αν του φανεί ότι είναι δύσκολη η χρήση μίας υπηρεσίας, πολύ απλά δεν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσει. Όσο απλό είναι να περιπλέξει κανείς τα πράγματα τόσο περίπλοκο είναι να τα απλοποιήσει και αυτό το γνωρίζουν καλά όσοι ασχολούνται με την τεχνολογία.

4η ενότητα
Οι τηλεπικοινωνίες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Η επικείμενη είσοδος της Deutsche Telekom, ενός από τους μεγαλύτερους  τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, στον ΟΤΕ και η ανάληψη του μάνατζμεντ από αυτήν δεν θα πρέπει να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στο τι σημαίνει αυτό για την ελληνική αγορά. Τα τελευταία χρόνια, τόσο η Deutsche Telekom όσο και άλλοι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί, όπως η France Telecom και η Vodafone, όπως και περιφερειακοί παίκτες (π.χ. Telekom Austria, Weather Investments) προχωρούν σε σημαντικές επενδύσεις στην αγορά της νοτιοανατολικής Ευρώπης, με την Ελλάδα να εξελίσσεται την ίδια στιγμή σε σημαντικό κόμβο για ολόκληρη την περιοχή.
Τα εν λόγω δεδομένα κάνουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τις ομιλίες και τη συζήτηση που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενότητας, δεδομένου ότι οι επιχειρηματικές εξελίξεις είναι ραγδαίες καθώς το σκηνικό και οι συσχετισμοί δυνάμεων αλλάζουν διαρκώς. Μία εξαγορά ή η απόκτηση ποσοστού σε έναν από τους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους με μικρή ή μεγάλη παρουσία στην αγορά της νοτιοανατολικής Ευρώπης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός εξαιρετικά ισχυρού σχήματος με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ας μην ξεχνάμε ότι η αγορά των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην νοτιοανατολική Ευρώπη δεν είναι τόσο ώριμη όσο σε άλλες περιοχές της Γηραιάς Ηπείρου και της Αμερικής, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμη ευκαιρίες. Σημειωτέον ότι ούτε καν η αγορά της κινητής τηλεφωνίας δεν έχει φθάσει στο ζενίθ της σε ορισμένα κράτη της περιοχής, ενώ η ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας αποτελεί σίγουρα ένα από τα θέματα που απασχολούν τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου.

Ειδικές ενότητες

Info-Com Lab
Networking Solutions & Next Generation Services

Οι λύσεις δικτύωσης τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές, αποτελούν μία αναγκαιότητα της εποχής, δεδομένου ότι το Internet και γενικότερα η δικτυακή επικοινωνία αποτελούν βασικό κομμάτι των υποδομών μίας εταιρείας, όποιο και αν είναι το μέγεθος της. Και ακόμη και η ελάχιστη διακοπή της λειτουργίας του εταιρικού δικτύου μπορεί να επιφέρει σημαντικές οικονομικές απώλειες για μία επιχείρηση.
Υπό αυτό το πρίσμα, στο πλαίσιο του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld πραγματοποιείται για μία ακόμη χρονιά η ενότητα Info-Com Lab. H εν λόγω ενότητα επικεντρώνεται φέτος αποκλειστικά στα δίκτυα, τον εξοπλισμό που απαιτείται αλλά και στις εφαρμογές που μπορούν να προσφερθούν προκειμένου να διερυνθούν τα οφέλη για τον τελικό χρήστη, είτε αυτό αφορά τους εργαζόμενους σε μία επιχείρηση είτε έναν απλό οικιακό χρήστη που έχει στήσει ένα μικρό δίκτυο στο σπίτι του.
Στο πλαίσιο αυτό, κορυφαίες εταιρείες δικτύωσης μιλάνε για τις λύσεις τους, τόσο για επιχειρήσεις, όσο και για τον τελικό χρήστη, ενώ παράλληλα θα υπάρξουν και αρκετές παρουσιάσεις πάνω σε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας για επιχειρήσεις όπως και σε επιτυχημένα case studies. Οι παρουσιάσεις αφορούν τόσο το χώρο των ενσύρματων όσο και εκείνο των ασύρματων δικτύων, δεδομένου ότι οι χρήστες έχουν πλέον αντιληφθεί πως και οι δύο αυτές κατηγορίες έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα, όπως, φυσικά, και μειονεκτήματα και οι ανάγκες που καλύπτονται είναι διαφορετικές στις περισσότερες περιπτώσεις.

Interactive Marketing

Η ανάπτυξη, εξέλιξη και διάδοση ψηφιακών τεχνολογιών όπως η ευρυζωνικότητα, που απελευθερώνει τις πραγματικές δυνατότητες του Internet και προαναγγέλει την άφιξη της ψηφιακής τηλεόρασης, και η κινητή τηλεφωνία που μετατρέπει τη συσκευή από απλό τηλέφωνο σε κινητό γραφείο, αναταράσσει και φέρνει επανάσταση στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, τις συνέπειες της οποίας τώρα ξεκινάμε να αισθανόμαστε και στη χώρα μας.
Ο καταναλωτής πλέον έχει τη δύναμη και την τεχνογνωσία να επιλέγει ποιά ερεθίσματα θα δεχθεί, πού και πότε. Μπορεί να εκφράσει τις απόψεις του, να μοιραστεί περιεχόμενο με άλλους, να επικοινωνήσει, να συμμετέχει σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων, και όλα αυτά με το πάτημα ενός κουμπιού, οποτεδήποτε, οπουδήποτε. Το νέο αυτό τοπίο δημιουργεί νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για την προσέγγιση του. Κατά συνέπεια, τα παραδοσιακά μοντέλα διαφήμισης αναπροσαρμόζονται στα νέα δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς.
Η επικοινωνία πλέον οφείλει να αφουγκράζεται τον καταναλωτή, να είναι αμφίδρομη και διαλεκτική, ειλικρινής, δημιουργική, διασκεδαστική και γεμάτη πληροφορία. Οι ψηφιακές τεχνολογίες και τα σύγχρονα εργαλεία διευκολύνουν τη διαδικασία αυτή, απελευθερώνουν τη δημιουργικότητα, και παράλληλα προσφέρουν για πρώτη φορά real-time και αξιόπιστη μέτρηση και παρακολούθηση, αλλά και προσαρμογή και fine-tuning κατά τη διάρκεια της και όχι απολογιστικά.
Η ενότητα αυτή, υπό την αιγίδα του Interactive Advertising Bureau Hellas, θα συγκεντρώσει καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου που θα παρουσιάσουν το τοπίο και τα εργαλεία της online και interactive επικοινωνίας και της διαφήμισης στη χώρα μας και στο εξωτερικό, και θα δώσουν μια γεύση από το μέλλον.
Από την οπτική γωνία των διαφημιζόμενων εξάλλου, το marketing με ψηφιακά μέσα όπως είναι το Διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία αποτελούν πλέον έναν από τους σημαντικούς τρόπους που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο «οπλοστάσιο» τους όσον αφορά στην προσέγγιση των καταναλωτών. Και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί στο προσεχές μέλλον και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να είναι η βασική μέθοδος προώθησης προϊόντων. Γι' αυτό το λόγο και οι σημαντικότεροι φορείς του χώρου, ειδικοί αλλά και εκπρόσωποι εταιρειών παίρνουν το λόγο για να αναπτύξουν τις προοπτικές του interactive marketing και να δείξουν το δρόμο για επιτυχημένες καμπάνιες με αξιόπιστα και μετρήσιμα αποτελέσματα.


Ψηφιακή Τηλεόραση (Επιστημονική ενότητα)

Η ΕΡΤ άνοιξε μεν το δρόμο στην έλευση της ψηφιακής τηλεόρασης στη χώρα μας, όμως, ένα από τα σημαντικότερα βήματα θα γίνει στις αρχές Νοεμβρίου. Ένα μήνα νωρίτερα, το 10ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld θα ασχοληθεί με το συγκεκριμένο ζήτημα στο πλαίσιο της Επιστημονικής Ενότητας, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με έγκριτα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Στόχος των εργασιών της εν λόγω ενότητας είναι να αναδειχτούν όλες οι τεχνολογικές τάσεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα στον τομέα της ψηφιακής τηλεόρασης που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό και το μέλλον των ψηφιακών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και μέσων.
Η μετάβαση της τηλεόρασης από την αναλογική στην ψηφιακή εποχή δημιουργεί μία σειρά από ζητήματα, τόσο σε τεχνικό όσο και σε θεσμικό και επιχειρηματικό επίπεδο. Σε τεχνικό επίπεδο, ο καθορισμός των συχνοτήτων που είναι διαθέσιμες, οι ανάγκες που υπάρχουν όσον αφορά στη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας είναι μόνο μερικά από τα καίρια ζητήματα που απασχολούν όσους ασχολούνται με τον κλάδο.
Οι σταθμοί που τελικά θα πάρουν τις άδειες είναι ένα άλλο καίριο ζήτημα που αλλάζει τις επιχειρηματικές ισορροπίες, ενώ γενικότερα υπάρχει αρκετό επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την ψηφιακή τηλεόραση, η οποία, ουσιαστικά τώρα κάνει τα πρώτα βήματα της.
Ο τρόπος που θα γίνει η μετάβαση, ένα αρκετά περίπλοκο θεσμικό ζήτημα επίσης είναι από τα κύρια θέματα της ενότητας, όπου αναμένεται να τεθεί και το σημαντικό θέμα του πως θα αξιοποιηθούν οι συχνότητες που θα «περισσέψουν» όταν ολοκληρωθεί η μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση. Όπως είναι γνωστό η ψηφιακή τηλεόραση χρειάζεται λιγότερες συχνότητες απ' ότι η αναλογική, αν και όταν πρόκειται για υψηλή ευκρίνεια απαιτείται μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων. Όλα τα παραπάνω και αρκετά περισσότερα αναμένεται να συζητηθούν στη συγκεκριμένη ενότητα όπου επιφανείς επιστήμονες και στελέχη της αγοράς θα αναζητήσουν τις βέλτιστες λύσεις στα προβλήματα, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει το νέο τηλεοπτικό τοπίο.


Info-Com
Academy

Η σύνδεση των πανεπιστημίων με την επιχειρηματική πραγματικότητα είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, καθώς πολύ σπάνια υλοποιούνται τέτοιου είδους συνεργασίες που θα μπορούσαν να αποφέρουν αμοιβαία οφέλη. Γι' αυτό το λόγο και η οργανωτική επιτροπή του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld αποφάσισε τη διοργάνωση του Info-Academy. Σε συνεργασία με την Ακαδημαϊκή Κοινότητα θα παρουσιαστούν case studies και διπλωματικές εργασίες πάνω στο πεδίο των τηλεπικοινωνιών, προκειμένου το 10ο Συνέδριο Info-ComWorld να αποτελέσει το σύνδεσμο μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών.
Οι υπάρχουσες ενδείξεις είναι ότι στα ελληνικά πανεπιστήμια γίνονται σημαντικές προσπάθειες προκειμένου αφενός οι εργασίες των φοιτητών να μπορούν να έχουν πρακτική χρήση μέσα στην οικονομική πραγματικότητα και αφετέρου οι σπουδαστές να έχουν μία καλύτερη εικόνα αναφορικά με το ποιες είναι ποιες είναι οι πραγματικές απαιτήσεις των επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αλλά και όσον αφορά τις συνθήκες που επικρατούν στην οικονομία.
Ταυτόχρονα, όπως κάθε κλάδος που παρουσιάζει μεγάλη δυναμική, οι τηλεπικοινωνίες χρειάζονται αυτή τη σύνδεση με την ακαδημαϊκή κοινότητα, η οποία στο παρελθόν έχει δείξει ότι είναι σε θέση να προσφέρει μία φρέσκια ματιά στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι. Αυτό θα επιδιωχθεί να φανεί κατά τη διάρκεια του Info-Com Academy, για τo οποίo ο στόχος είναι να καθιερωθεί ως μία από τις ενότητες που θα πραγματοποιούνται σε ετήσια βάση στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών που διοργανώνει η Smart Press και το περιοδικό «Κινητή Τηλεφωνία & Τηλεπικοινωνίες».

 

Τι πρέπει να ξέρετε για το 10ο Συνέδριο Info-Com World

 

Πότε γίνεται;

Το 10ο Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld θα διεξαχθεί την Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2008.

Πού γίνεται;

Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental
Λεωφ. Συγγρού 89-93
Αθήνα
Τηλ: 210-92.06.000
FAX: 210-92.06.509

Περισσότερες πληροφορίες για τους χώρους του ξενοδοχείου, τις προσφερόμενες δυνατότητες αλλά και χάρτη μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ποιες είναι οι ώρες διεξαγωγής του Συνεδρίου;

Οι ώρες διεξαγωγής του Συνεδρίου είναι από τις 09:30 (ώρα έναρξης εγγραφής των συνέδρων) μέχρι τις 20:00. Θα ακολουθήσει η καθιερωμένη δεξίωση.

Πώς μπορώ να μάθω λεπτομέρειες για το πρόγραμμα;

Χρησιμοποιώντας την επιλογή «Πρόγραμμα» από την αρχική σελίδα. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου στο τηλέφωνο 210-52.30.000

Πώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή;

Προκειμένου να συμμετάσχετε στις εργασίες του 10ου Info-ComWorld θα πρέπει να συμπληρώσετε την αντίστοιχη αίτηση που βρίσκεται στο δεσμό «Συμμετοχή» στην αρχική σελίδα.

Ποιο είναι το κόστος συμμετοχής;

Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τα στελέχη των εταιρειών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Για πιστοποίηση της ιδιότητάς τους θα ζητηθεί η επαγγελματική τους κάρτα στη Γραμματεία κατά την προσέλευση / εγγραφή.

Πώς μπορώ να πάω στον τόπο του Συνεδρίου;

Με το Μετρό: Πλησιέστερος σταθμός «Συγγρού-Φιξ» (απόσταση 10 λεπτά)

Με το αυτοκίνητο σας: Χάρτη της περιοχής του ξενοδοχείου μπορείτε να βρείτε εδώ.

Θα ήθελα να διανυκτερεύσω στο Ξενοδοχείο...

Μετά από συνεννόηση με το ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental σας παρέχεται ειδική τιμή 205,00 € / δωμάτιο /ημέρα, επιπλέον 11,18% φόρους. Η τιμή για Αμερικάνικο πρωινό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου είναι 30,00 €/ άτομο. Για κρατήσεις παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλ. 210-92.06.006 αναφέροντας ότι πρόκειται να παρακολουθήσετε το Συνέδριο Info-ComWorld.


Πώς θα μπορούσα να αποκτήσω το υλικό του Συνεδρίου;


Οι σύνεδροι με την εγγραφή τους θα παραλαμβάνουν από την γραμματεία ένα απόκομμα με το οποίο θα προμηθεύονται το υλικό του Συνεδρίου. Οι παρουσιάσεις θα τοποθετηθούν στην ιστοσελίδα από όπου θα μπορεί να γίνουν download μετά τη λήξη του Συνεδρίου. Τα CD του Συνεδρίου θα διατίθενται σε τιμή κόστους σε όσους τα ζητήσουν.

Πώς μπορώ να αποκτήσω το CD του Συνεδρίου;

Με τηλεφωνική παραγγελία μετά τις 7 Νοεμβρίου 2008 στο 210.52.30.000

Θα υπάρχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου Info-Com World και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, θα λειτουργήσει Internet Corner με σύνδεση Cosmote Internet on the Go, στα 7,2 Mbps.

Ποιες είναι οι γλώσσες του Συνεδρίου;

Ελληνικά και Αγγλικά με ταυτόχρονη μετάφραση όπου είναι απαραίτητο. Δυνατότητες ταυτόχρονης μετάφρασης προσφέρονται μόνο στην ενότητα "Τηλεπικοινωνίες" στην αίθουσα "Ballroom 2 & 3".

Πώς μπορώ να προμηθευτώ δέκτη μετάφρασης;

Από την τεχνική γραμματεία παραδίδοντας την αστυνομική σας ταυτότητα, την οποία θα την παραλάβετε κατά την έξοδο σας επιστρέφοντας το δέκτη.

Είμαι δημοσιογράφος. Τι ευκολίες μου προσφέρονται;

Για τους δημοσιογράφους έχει ληφθεί ειδική μέριμνα. Για περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιείστε την επιλογή «Γραφείο Τύπου» στην αρχική σελίδα.

Ποιος το διοργανώνει;

Το 10ο Συνεδρίο Info-Com διοργανώνεται από την εταιρεία SmartPress AE, η οποία βρίσκεται στην διεύθυνση Μάγερ 15, 104 38 Αθήνα, τηλ.:2105201500 - 2105230000, fax: 2105241900, email: smart@smartpress.gr

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας την ημέρα του Συνεδρίου;

Στο τηλέφωνο του ξενοδοχείου (Reception 210-92.06.000) ζητώντας τη Γραμματεία του Συνεδρίου Info-ComWorld ή στο 6936068909

Υπάρχουν παράλληλες εκδηλώσεις;

Στο χώρο του Συνεδρίου θα υπάρχει έκθεση με τα περίπτερα των χορηγών.